23 Kasım 2011 Çarşamba

Mantarlı Patates Salatası

  Bugünler de gelen misafirlere bile hamurlu bir şeyler yapmak istemiyorum.Bol bol salata hani ben diyet yapıyorum ya onları da yemek mecburiyetinde bırakmayım gibi bir his oluşuyor içimde...; ) ) )  



MALZEMELER

  1. 3-4  tane patates
  2. Bir paket mantar ( yarım kiloluk )
  3. Mısır
  4. Kornişon turşu
  5. Taze soğan
  6. Taze nane
  7. Limon
  8. Zeytinyağı
  9. 2 tane yeşil biber

YAPILIŞI

  • Patatesler haşlanır.
  • Mantar doğranarak açık bir tavada bir kaşık sıvıyağla arasıra karıştırarak pişirilir.
  • Mantar soğuyunca doğranmış patatese karıştırılır.
  • Turşu doğranır.
  • Mısır eklenir . ( ben bebek turşu koçan  mısır kullandım )
  • Yeşillikler doğranır.
  • Yeşil biber içi çıkarılarak doğranır.
  • Limonla zeytinyağı karıştırarak servis yaparken dökülür.
  • Afiyetler olsun.



2 yorum:

  1. Birinci elden, şu yukarıda fotoğrafta görülen salatayı yemiş biri olarak, diyebilirim ki tek kelime ile süper, kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil