11 Kasım 2012 Pazar

Peynirli Biber Pane

    Herkese iyi pazarlar sevgili dostlar...Her gün bir şeyler yayınlamazsam blogu takip edenlere karşı kendimi sorumlu hissediyorum...Yeni bir şeyler olsun istiyorum... Aahh o kadar çok işleri bir arada yapmaya çalışıyorum bir bilseniz bir görseniz...Hayat geçiyor bir şeyler yapmak lazım .Hem öğrenmek hem öğretmek lazım...İkisi de olmaya çalışınca böyle oluyor ;)  Allah hepimizin yardımcısı olsun...Şimdi gelelim bu günkü kahvaltılık biberlere...Aslında bu pane biberler çarliston biberlerle yapılsa da ben burada ona en yakınını bularak yaptım.( çünkü her istediğin biber bulmak zor) Denemek isterseniz çok lezzetli güzel bir tat..



MALZEMELER


  1. 6 tane çarliston biber
  2. 1 kase rende kaşar
  3. 2-3 kaşık sünme kabiliyeti olan peynir ( ben urfa peynirine benzer bir peynir kullandım)
  4. 1 kase galeta unu (yada pane harcı da kullanılabilir)
  5. 1 kase un
  6. 1 yumurta
  7. Tuz
  8. Kızartmak için sıvı yağ
YAPILIŞI

  • Biberler yıkanarak sap kısmını kesmeden çizik atıp içi açılır.
  • Yavaşça çekirdekli kısmı çıkarılır.
  • Biberin bir kaç yerine bıçakla delik açılır.
  • Kaşar ve peynir karışımını karıştırarak içine doldurulur.
  • Yumurta çırpılarak içine tuz atılır.
  • Biberlerin diş yüzünü kuramadan ıslak olmalı ki una iyi batırılsın.
  • Önce una sonra yumurtaya sonrada galeta ununun içinde defalarca batırılarak çevrilir.
  • Kızgın yağda dış yüzeyi nar gibi kızarana kadar sağı solu çevrilerek kızartılır.
  • Peçete havlunun üzerine alınarak sıcak servis yapılır.
  • Afiyet olsuunn...

Not,biberleri hazırlık aşamasında ki resimler bozuk çıktığı için koyamadım. Sonradan çekince eklerim...

2 yorum:

  1. HARİKA GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK İNSANIN BİR TANE ALASI GELİYOR MUTLU KALIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Buyurun ikram edeyim hemen;) sevgiler...

      Sil